Vrei sa iei bataie? :)

Vrei sa iei bataie? :)

Salut !

Se intampla uneori ca atunci cand esti impreuna cu o
femeie, distrandu-va sau, ma rog, facand diferite lucruri,
accidental ea poate sa te calce, sau sa rastoarne ceva.

Aceasta e o oportunitate pe care nu trebuie sa o ratezi.
De obicei in asemenea momente, e putin socata de ce a facut
asa ca acum ai ocazia sa ii spui (in gluma):
"O sa-ti trag o mama de bataie" sau "Poate vrei sa iei
bataie?!?"

Apoi tot ce trebuie sa faci e sa o iei in joaca la o
"partida de lupte" sau ii poti aplica o palma usoara peste
fundulet...

E o tranzitie usoara catre partea fizica a unei relatii
si cred ca e vorba mai mult de atitudinea pe care o ai
decat de cuvintele pe care le spui.

La fel, poti aplica aceasta strategie atunci cand ea
face o remarca mai rautacioasa la adresa ta.

Partea frumoasa e ca atunci cand esti "rautacios" cu
femeile, lor le e clar ca nu esti genul care le pupa in
fund si automat te transformi pentru ele intr-o
provocare... in plus tot acest lucru e foarte distractiv
pentru ele.

Cred ca majoritatea femeilor care "pun botul" la baietii
rai, de fapt cauta un barbat pe care nu il pot domina.

In plus acest lucru le arata fetelor ca esti obisnuit cu
prezenta lor si ca nu ti-e teama de ele. E ca si cand ai
vorbi cu un prieten. De fapt vorbesti in felul acesta cu
oamenii care iti sunt egali sau carora le esti superior.

Un alt lucru care il fac, e sa le imit. De exemplu, imi
place sa spun tot ce a spus ea mai devreme insa asa in
gluma pentru a o tachina.
De exemplu ea imi spune: "Ce ai spus?" iar eu ii raspund cu
aceeasi intrebare, aproape instantaneu si pe un ton haios.

Am observat ca acum fac aceste lucruri aproape fara sa
le constientizez.

Tin minte ca inainte, fetele imi spuneau ca nu le plac
acesti baieti rai si modul in care le tratau acestia. Si eu
le credeam deoarece asta imi spuneau ele. Insa acum ca sunt
de cealalta parte a baricadei imi dau seama ce naiv eram
inainte.

In urma cu cateva zile, la sala una din tipele de acolo
ii spunea unui tip cat e de idiot, cat e de dezorganizat si
ce mizerie lasa in urma lui.

Ea glumea, insa mie mi s-a parut ca a cam exagerat. Asa
ca i-am zis tipului: "Cum accepti asa ceva din partea ei?"
si am imitat ceea ce a spus si am incheiat cu: "n-as
accepta niciodata asa ceva!"

Apoi, idiotul se duce la tipa si ii spune: "Ei,... pe
mine nu ma deranjeaza" si apoi imi explica mie cum eu nu
stiu nimic si ca femeile au toata puterea in mainile lor.

S-a uitat la mine si apoi ii spune cat e de draguta si
ca pentru ea s-ar duce prin vant si ploaie doar sa ii aduca
ceva de baut daca EA vrea. Apoi, s-a uita din nou la mine
si mi-a spus: "Vezi? Asta inseamna putere." Si mai credea
ca tot ce a facut era comic. :)

Dar pe urma tipa i-a spus cat e de dulce si ce ticalos
mare sunt eu. I-a spus toate aceste porcarii in fata mea
intr-o incercare de a ma face gelos sau ceva de genul asta.
Oricum intreaga intamplare a fost destul de ciudata. Deci
cum spuneam, ea ii zicea lui toate aceste lucruri in fata
mea, la care eu zic, "fie, cum vreti voi, eu trebuie sa
plec" si am plecat.

Problema e ca majoritate barbatior cred ca femeile isi
doresc acest lucru pentru ca asa le spun ele. Asa credeam
si eu inainte pentru ca nu am avuut ocazia sa vad ce fac
fetele cand sunt in preajma baietilor rai.
In majoritatea prietenilor mei imi spuneau ca asa trebuie
sa fii cu o femeie. La fel eu stiam acest lucru din
experienta si cum experienta imi spunea ca fetele trebuie
tratate ca niste printese (asta pentru ca asa mi-au spus
ele)...

Oricum, acum doua zile vine tipa asta la mine si incepe
sa imi tina lectii, sa imi spuna ca sunt un ticalos etc...
Atunci i-am spus ca mai bine termina cu prostiile astea
pana nu se alege cu o mama de bataie.

A ras si mi-a spus ca sunt "nebun" asa ca a mai stat
putin cu mine si apoi mi-a spus ca sambata seara (asta e
azi) iese cu prietenele la un pahar si m-a intrebat daca
vreau sa merg cu ele.

Asa ca, dupa cum am mai spus si pana acum, intotdeauna
fii atent la ce face o femeie si nicidecum la ceea ce
spune! :)


Succes in continuare,
Al tau prieten,
Ovi
seductie.com

No comments:

Post a Comment