Solutia e sa fi arogant si cu umor... :)

Solutia e sa fi arogant si cu umor... :)

Salut !

Inainte de toate, vreau sa le multumesc tuturor celor care
mi-au urat o vacanta placuta ca raspuns la ultimul meu
email.

Apoi, dupa cum probabil ai observat am renuntat la
comercializarea feromonilor pe site-ul www.seductie.com
Acest lucru se datoreaza neseriozitatii furnizorului
nostru.

Acum, ca sa iti fac putin in ciuda, am sa iti spun ca am
avut parte de o vacanta de vis chiar daca nu am plecat din
tara. :) de fapt acesta e motivul pentru care aceasta
scrisoare a intarziat atat.

Scrisoarea de azi va fi una cu raspunsuri date celor care
mi-au scris in aceasta perioada. E una plina cu povestiri
si situatii comice asa ca relaxaza-te si ia niste notite...
:)


*******INTREBARE
"Salut Ovi! Am folosit metoda ta de a afla adresa de email
a unei femei de doua ori si a functionat de minune in
ambele cazuri!

Una era intr-o biblioteca si cealalta intr-o cafenea. Am
discutat cam 5 minute, apoi in timp ce ma indepartam de ea
i-am cerut adresa de email.

Dar ce fac la o petrecere unde stau de obicei cel putin o
ora? Ma prefac ca plec, apoi ii cer adresa de email si apoi
stau in continuare?! Care e strategia in acest caz?

Daniel"


*******RASPUNS
Nu-i asa ca e foarte usor sa primesti o adresa de email de
la o femeie pe care de abia ai intalnit-o? Nici mie nu-mi
venea sa cred la inceput.

Daca esti la o petrecere, strategia e urmatoarea:

"Ei, a fost o placere sa stau de vorba cu tine... Am sa ma
intorc acum la prietenii mei... [intoarce-te]... hei, ai o
adresa de email?"

Apoi ia-i adresa de email si du-te inapoi la prietenii tai.
Apoi daca ea vine si inecpe din proprie initiativa o
conversatie cu tine, ai tot felul de optiuni. Gandeste-te
bine.

Iar daca unul din voi pleaca mai devreme acum ai ocazia sa
iei legatura cu ea mai tarziuu.


*******INTREBARE
"Salut!

Excelente sfaturi! ma fac sa trec mai usor peste acele
reguli pe care femeile le-au impus de-a lungul timpului
atunci cand e vorba de intalniri si sa imi fac propriile
reguli dupa care sa decurga acestea.

S-ar putea ca aceasta sa ti se para o intrebare prosteasca
insa poti sa imi dai cateva exemple despre cum trebuie sa
fi "arogant"?

Multumesc,

Florin"


*******RASPUNS
Formula magica e: "AROGANT SI CU UMOR" Arogant fara umor nu
e prea atractiv. Aroganta deranjeaza oamenii asemenea
respiratiei urat mirositoare. Dar un tip arogant care are
si umor... acesta e materialul din care se fabrica
miracolele.

Tipul arogant spune: "Te porti ca o copila si asta ma
enerveaza."

Tipul arogant si cu umor spune: "Daca te mai porti ca o
micuta rasfatata o sa te plesnesc la funduletul asta
obraznic." (raspunsul ei in majoritatea cazurilor este
"Ooohhh, fii atent ca s-ar putea sa-mi placa.)

Un tip arogant si cu umor e tot timpul in cautarea
oportunitatilor de a-si arata umorul sau arogant.

Ea ii face un compliment cu privire la hainele lui... El ii
raspunde:

"De abia ne-am intalnit si ai si inceput cu complimentele.
Uite ce e, sa stii ca nu ai sa ma iei cu tine acasa. Nu
sunt chiar atat de usuratic."

Tocmai ti-am oferit o perla de intelepciune. Daca as fi in
locul tau. As studia-o cu atentie si as improviza cateva
variatiuni.



******INTREBARE
Salut Ovi! Am o mica intrebare pentru tine insa inainte de
asta vreau sa-ti spun ca sfaturile tale sunt super! Am avut
mult mai mult noroc cu femeile de cand am inceput sa le
citesc. Oricum multumesc. Si acum intrebarea:

1). Sunt arogant si cu tupeu cu femeile, tratez femeile
intr-un mod atragator pentru ele... insa nu am nici cea mai
vaga idee care sunt semnele pe care o femeie le face atunci
cand este atrasa de tine. Din acest motiv continui sa fac
lururi prostesti ca de exemplu sa bat in retragere dupa ce
le cunosc mai bine pentru ca nu sunt sigur de ce inseamna
reactia ei la ceea ce ii spun.

Andrei"


*******RASPUNS
Principalul indiciu ca o femeie e interesata de tine e
foarte simplu de depistat:

EA VA CONTINUA SA VORBEASCA CU TINE!

Poti termina cu aplauzele... Stiu ca a fost ceva profund...
:)

Dar asa este, daca o femeie nu e interesata, nu va continua
sa vorbeasca cu tine. va incepe sa se uite de jur imprejur,
va parea plictisita sau se va fatai de colo colo intr-un
mod foarte necomfortabil.

Primele doua minute se desfasoara in acest mod oricum
datorita faptului ca doi oameni de abia incep o
conversatie... dar daca acest comportament continua si dupa
3-5 minute, va trebui sa treci mai departe si sa fi mai
putin plictisitor cu urmatoarea femeie!

Stiu ca raspunsul meu ti se va parea profund, insa daca
astepti ca ea sa-si incline capul, sa-si umezeasca buzele
si sa-si mangaie parul atunci ar trebui sa nu mai citesti
carti scrise de tipi care nu au altceva mai bun de facut
decat sa stea 25 de ani prin baruri sa priveasca oamenii si
apoi sa scrie ce fac acestia.

E simplu:

1) Intalnesti femeia
2) Ii afli adresa de email si numarul de telefon
3) O inviti la un ceai si o conversatie stimulanta
4) O intalnesti, o tachinezi, esti arogant si cu umor
5) Daca nu e nebuna, o inviti la tine
6) Afli daca vrea sa te sarute
7) Nu face prostii... :)

Se poate ca am super-simplificat lucrurile aici, dar sunt
convins ca ai inteles ideea. Nu te mai gandi atat la ce
crede ea... doar fa lucrurile care sti ca sunt atragatoare
si apoi fii tu cel care conduce. Lucrurile vor functiona
atat timp cat vei face ceea ce trebuie.


*****INTREBARE
"Salut Ovi!

Tin sa-ti multumesc pentru sfaturile tale. Sunt ferm
convins ca ele sunt de ajutor tuturor barbatilor care le
citesc si le pun in aplicare.

Problema mea e ca la 38 de ani am senzatia ca e denaturat
sa ma apropii de o femeie de 23 de ani sau ma rog orice
femeie mai mica de 28 de ani.

Alex"


*****RASPUNS
Stai asa! Daca acum consideri faptul ca varsta e un
impediment, ce te face sa crezi ca e unul mai deosebit
decat oricare din urmatoarele:
1. e prea inalta,
2. e prea scunda
3. e prea bruneta
4. e prea blonda...

Cred ca ai inteles ideea. Oricum e bine de stiut faptul ca
de obicei aceste obiectii sunt proipriile noastre fantasme
pe care le-am creat pentru a motiva teama noastra de a
intra in vorba cu o femeie. La urma urmei trebuie sa
recunosti ca nu ai nimic de pierdut daca intri in vorba cu
o femeie iar castigul potential este enorm.

Noi barbatii avem incredibila aptitudine de a gasi motive
pentru care lucrurile nu vor functiona... dar uitam ca A
INCERCA E O ACTIVITATE CARE NU IMPLICA NICI UN RISC, SI
CASTIGURILE POTENTIALE SUNT ENORME.

Imi amintesc cum inainte ma uitam la femeile din baruri
toata noaptea si inventand motive pentru care nu ar vrea sa
stea de vorba cu mine... probabil ca are un prieten...
poate ca e ocupata cu prietenii ei... poate ca e
lesbiana... etc. :)

Treci peste aceste scenarii nefericite si FA CEVA! Daca o
femeie iti spune "Nu, multumesc, dar am deja pe cineva!" nu
e chiar atat de rau. Femeile de obicei sunt flatate atunci
cand cineva le face avansuri. Asa ca nu mai gasi motive
pentru care ar trebui sa fi refuzat si gandeste-te la
lucruri pentru care esti indreptatit sa fi cel ales.
Lucrurile merg mult mai bine daca gandesti astfel.


*****SUCCES
"Ovi,

Ai avut dreptate - formula magica functioneaza. Timp de 10
ani am avut parte de numai 3 femei, iar in ultimele 3 luni
de cand iti citesc scrisorile, m-am mai culcat cu inca 3.
Teoria ta e 100% corecta. Am agatat o tipa intr-un
supermarket, i-am luat adresa de email, i-am scris, ne-am
intalnit, am plecat mai repede ("trebuie sa plec,... sunt
ocupat,... scuze..."), am asteptat 10 zile, ne-am intalnit
din nou, am intrebat-o daca vrea sa ma vada din nou, i-am
spus "ar trebui, pentru ca sunt aproape perfect" (a ras),
am sarutat-o, si poti sa ghicesti continuarea... Ce ne
inveti e super. Sunt un tip aratos, am 36 de ani (sunt
divortat) si totusi ma comport ca un idiot in fata femeilor
sau ma rog, ma purtam pana acum. Acum insa sunt degajat si
simt ca eu detin controlul. Tine-o tot asa!

George"


***COMENTARIILE MELE
Nu e nemaipomenit ce poate face o simpla schimbare de
atitudine. Am introdus emailul tau pentru ca multi barbati
nu realizeaza ca SA ARATI BINE nu rezolva problema de la
sine. De fapt, cunosc mai multi barbati care nu arata atat
de bine si care au succes cu femeile decat barbati aratosi.

Interesant! Nu-i asa?



Succes in continuare,
Al tau prieten,
Ovi
seductie.com

No comments:

Post a Comment