Sa-mi fie teama de refuz? Nici vorba!

Sa-mi fie teama de refuz? Nici vorba!

Salut ,

Da-mi voie sa-ti spun o poveste

Saptmana aceasta, mi-a scris un client. Mi-a spus ca sa saturat sa tot incerce sa agate femei si ca vrea sa se calugareasca pentru ca sa scape de dorinta lui pentru femei.

Chiar asa.

Mi-a explicat in email ca teama de un refuz il paraliza de-a dreptul si ca nu ii mai place sa agate femei.

Tin minte ca si eu eram la fel (desi niciodata nu am vrut sa ma calugaresc pentru a nu mai agata femei). Imi amintesc ce speriat eram doar la gandul de a merge la o femeie necunoscuta si de a intra in vorba cu ea.

Acest lucru, combinat cu locurile in care majoritatea
barbatilor merg sa cunoasca femei, si nu e de mirare ca
unii barbati renunta.

Cand m-am hotarat ca voi avea grija de aceasta parte
a vietii mele (femeile), am inceput prin a merge prin tot
felul de baruri si cluburi.

M-am gandit ca toate femeile frumoase trebuie sa fie
acolo.

Si se pare ca am avut dreptate. Cel putin partial.

Cu cat creste numarul barurilor prin care mergeam, si
cu cat mai multe femei cunosteam cu atat ma mult realizam
ca femeia viselor mele nu va fi de gasit intr-un asemenea
loc.

Experienta mi-a aratat ca multe femei frumoase merg
in baruri si cluburi luxoase pentru a atrage atentia si
pentru a-i face pe barbati sa le cumpere de baut.

Sa fiu sincer, am intalnit cateva femei cu totul
minunate in cluburi, dar pentru majoritatea cazurilor
aceste locuri sunt cele mai rele locuri cu care sa
incepi.

Bineinteles, dupa ce vei avea talente pe care chiar
si James Bond le-ar invidia va fi placut sa cunosti femei
in baruri sau cluburi.

Dar in majoritatea cazurilor e mult mai usor sa
intalnesti femei in alte locuri.

Daca nu ai experienta cu femeile, poti sa castigi
ceva experienta inainte de a apela la cluburi.

Si, de fapt, unele din locurile pe care ti le voi
spune sunt atat de pline de femei incat s-ar putea sa
renunti in totalitate la ideea cu barurile sau cluburile.

Teoria mea e simpla: frecventeaza locurile in care
numarul femeilor este mare, locuri unde e ceva natural sa
vorbesti cu ele (mai ales locurile unde trebuie sa faci
ceva impreuna cu ele, si in consecinta te faci si cu un
subiect de conversatie).

Astfel, nu vei da impresia unui barbat care incearca
sa o agate.

Iata cateva locuri:

1. Cursuri de Yoga. Da, Yoga. Femeilor le place sa faca
Yoga si vei observa ca raportul este de 2 sau 3 femei la
un barbat. Si cum toata lumea acolo e intr-o stare
relaxata de meditatie, nu vei avea nici o piedica din
partea celor din jur.

2. Cursuri de aerobic. Daca te tine starea fizica, aici
poti intalni femei cu o frumusete peste medie. Si ai sa
vezi ca sunt chiar foarte multe. Femeilor le place sa se
mentina in forma. Daca nu iti place sa faci miscare,
incearca in cafenelele si cofetariile din apropierea
salilor de sport. De obicei femeile se opresc aici sa-si
incarce bateriile dupa antrenament

3. Expozitiile de arta. Aici vei gasi femei sofisticate
sau femei care vor sa dea impresia ca sunt sofisticate. In
majoritatea cazurilor exista un bufet prin preajma si o
multime de lucruri cu care sa deschizi o conversatie.
Ajuta sa stii cate ceva despre arta. ;)

4. Cursuri de olarit. Da, stiu. Poate ca nu e cea mai
stralucitoare alegere pe care ai vrea sa o faci pentru
timpul tau liber. Insa, asta e ideea. Majoritatea
barbatilor nici macar nu se gandesc sa faca asa ceva.
Viziteaza cateva cursuri de olarit si vei intalni o
multime de femei interesante, cu picioarele pe pamant ce
incearca sa-si descopere latura primitiva.

Ideea principala e urmatoarea:
Intalneste femei in locuri in care:

1. exista o multime de femei

2. e normal sa intri in vorba cu ele

3. e probabil ca femeile sa fie mai destepte, sofisticate
si frumoase, etc.

4. competitia din partea altor barbati e minima.

Sunt sigur ca daca te gandesti putin vei
descoperi singur cateva locuri de acest gen.

Unul din locurile preferate de un prieten de al meu e
Internetul. E grozav. Poti sa-i spui Salut! Unei femei
care e online printr-un program de mesagerie instantanee
gen ICQ fara sa iti pese daca te respinge daca nu
raspunde, treci la urmatoarea.

Si ce trebuie sa faci atunci cand ai intrat intr-un
asemenea mediu "infestat" cu femei frumoase? Fi haios si
cu tupeu, tachineaza-le. Cere-i adresa de email si de aici
drumul iti e deschis.

Daca intradevar vrei sa vezi cum increderea in tine
ti se tripleaza, comanda acum feromonii Love Drops de la
urmatoarea adresa www.seductie.com/display.pl?scrisoare .

Astfel, vei putea ajuta pe unele dintre femeile cu
care vei veni in contact sa-si descopere latura lor
primitiva. :)

Mult Succes!

Al tau prieten,
Ovi
seductie.com

No comments:

Post a Comment