Iata un exemplu real...

Iata un exemplu real...


Salut ,

Am primit saptamana aceasta un email care nu mai necesita
nici un comentariu. E dovada scrisa a faptului ca vei avea
succes daca esti tupeist si cu umor.

Felicitari Loverboy24! Sunt convins ca citesti acest email
asa ca
te rog sa intri pe site si sa comanzi o fiola de feromoni.
Am sa ti-o fac cadou! Vreau doar sa stiu unde trebuie sa
o trimit. Nu uita sa folosesti adresa de email de la care
mi-ai trimis acest email.

Si acum, distractia:
*********
"Salut Ovi,

Tehnicile tale functioneaza ca un miracol!!!

Nu am fost niciodata timid cu femeile. Totusi, intotdeauna
am avut probleme atunci cand trebuia sa fac pasul urmator
intr-o relatie. Ca de exemplu mutatul de pe scaun in pat...

Inainte sa aflu de acest site, obisnuiam sa intreb ca
un looser: "vrei sa vii in pat cu mine?" Si in 50% din
cazuri, ma alegeam cu un "nu" care ma facea sa ma simt
nu prea comfortabil. Dar de curand am inceput sa fac
altceva.

Acum spun ceva de genul: "Ma duc sa ma bag in pat...
daca iti dai jos pantofii, poti sa vii si tu cu mine!"
Si crede-ma ca diferenta e incredibila! O tipa, a fost
destul de curajoasa sa imi raspunda: "Ce? Chiar te astepti
sa intru in pat cu tine?" Asa ca a trebuit sa o mai
"incurajez" putin. I-am spus zambind "Nu, nu ma astept!
Poti sa stai pe scaun cat vrei. Dar te rog sa stingi
lumina cand pleci." Deja o vedeam plecand cu usi
trantindu-se
in urma ei. Dar nu a plecat. A stat pe scaun pentru
aproape un minut. Cred ca se simtea foarte incomfortabil.
Apoi m-a intrebat "Iti aduc ceva de baut?". I-am spus
"Mersi, as vrea un pahar de apa, si ia si ceva pentru
tine." Un minut mai tarziu si-a scos pantofii si s-a bagat
in pat langa mine. Si pe deasupra ea a fost cea care a
inceput sa-si ceara scuze pentru modul in care a reactionat.

POTI SA CREZI ASA CEVA?!?! Tine-o tot asa Ovi!

Loverboy24
************

Sincer, cand am citit acest email nu imi venea sa cred,
m-a pufnit un ras si ma gandesc ca acesta e genul de
scrisori
pe care mi-ar face placere sa le primesc tot mereu.

Mult Succes!

Al tau prieten,
Ovi
seductie.com

No comments:

Post a Comment