Poti fi "baiat de treaba" si sa ai succes?

Poti fi "baiat de treaba" si sa ai succes?


Salut ,

Saptamana aceasta am primit emailul de mai jos de la
un client.
In afara de faptul ca a fost la obiect, problema pe care
a pus-o in discutie mi s-a parut deosebit de interesanta.

"Salut Ovi. Apreciez serviciul pe care il oferi cu
generozitate tuturor barbatilor singuri (si nu numai)
din Romania. In urma cu o saptamana, la serviciu, discutam
cu o femeie pe care o stiu de aproape un an despre ce se
mai poate face cand iesi in oras. La un moment dat mi-a
sugerat ca ar fi bine sa iesim impreuna candva. Tot ce i-am
spus a fost: "Nu cred ca ai face fata." si, boom, a inlemnit!
Am fost socat la inceput ca am putut spune asa ceva, si
apoi ca acest lucru a avut efectul dorit!

Si acum, intrebarea mea: Am fost la un bar in urma cu doua
seri si am intalnit o femeie cu care am fost buni prieteni
in urma cu 4 ani si de atunci nu am mai vazut-o. Mi-a spus
ca e singura, si sa imi scot telefonul pentru ca vrea sa-mi
dea numarul ei de telefon. Aceasta e o femeie pe care am
dorit-o dintotdeauna si acum, ca incep sa am noroc, m-au
apucat emotiile. Am convenit sa luam pranzul saptamana
aceasta dar nu sunt prea sigur ce sa fac. Deoarece o cunosc
de mult timp, ar trebui sa fiu tupeist si cat pot de haios
sau sa fiu asa cum am fost intotdeauna (baiat de treaba)?"

Cu nerabdare,
Alex


Hmmmm...

In cele din urma, ai incercat si tu sa fi haios si cu
tupeu cu o femeie - ea musca momeala - si apoi te intrebi
daca ar trebui sa o faci din nou?

Daca auzi vreo femeie ca spune "E dragut" poti sa
faci pariu pe toti banii care ii ai in buzunar ca NU
E ATRASA de barbatul despre care vorbeste.

Femeile nu folosesc cuvantul "dragut" pentru a descrie
barbati de care se simt atrase.

Asa ca de ce sa fi un "baiat de treba"? Vrei sa fi
sigur ca va nutri doar sentimente de amicitie fata de
tine?

Hmmmmm.

Ce inteleg eu e ca te gandesti ca daca la inceput,
metoda cu baiatul de treaba nu a functionat, acum daca
o sa o aplici cu mai multa inversunare va functiona?

Hmmmmm.

Uite o regula de baza:

Daca ceea ce faci nu provoaca in mod consistent un
rezultat dorit de tine, nu mai face acel lucru.

Fa orice altceva.

Vorbesc foarte serios.

Daca ceea ce faci nu functioneaza, FA ALTCEVA CAT
POTI DE REPEDE.

Si daca ai descoperit ceva ce functioneaza, fa acel
lucru in continuare.

In consecinta, cred ca e mai bine sa ramai cu acea
personalitate haioasa si cu tupeu. Functioneaza pentru
majoritatea barbatilor si va functiona si in cazul tau
(dupa cum deja ti-ai dat seama)

Pe de alta parte, dupa felul in care vorbesc, s-ar
putea sa te gandesti ca sunt impotriva faptului de a fi
dragut cu femeile.

Nu e chiar asa.

Cred ca e bine sa fi dragut cu femeile.

Dar fi dragut intr-un fel care nu o va face sa te
eticheteze ca un baiat de treaba.

Suna interesant, nu-i asa?

Intrebarea e: Cum pot fi dragut cu ea fara ca ea
sa ma considere un fraier gata sa plateasca 5.000.000
doar ca sa fie vazut in prezenta ei?

Tocmai am realizat cum poti face asa ceva intr-un
mod foarte simplu si concis.

FI TUPEIST, TACHINEAZ-O CU CUVINTELE TALE, DAR FI
DRAGUT CU EA PRIN COMPORTAMENT.

E simplu.

Iata cateva exemple:

1.) Spune-i ca se misca mai incet decat bunica ta si
apoi deschide-i usa ori de cate ori intrati undeva.

2.) Spune-i ca e prea incordata si ar face bine sa se
relaxeze ca e enervanta. Apoi fa-i un masaj.

3.) Fa haz pe seama modului ei de a conduce, tachineaz-o
si apoi sarut-o.

Ai inteles ?

Unul din conceptele de baza este de a fi cand cald,
cand rece, acum o vrei, acum nu... etc.

De ce sa faci acest lucru?

Pentru ca e interesant.

Iar daca e facut asa cum trebuie e un lucru atragator.

Pentru ca femeile atragatoare sunt fascinate de acest
lucru daca e combinat cu o personalitate haioasa si cu tupeu.

Sper ca aceste motive sunt de ajuns pentru tine.

Femeile atragatoare sunt atat de satule de barbatii
care le pupa si in fund, le invita in oras, si sunt draguti.

Femeile atragatoare cauta ceva diferit.

O provocare, o scanteie, tupeu, umor. Un tip imprevizibil,
haios, ca tine, sa le cucereasca si sa le duca departe.

Acum, cat de imprevizibil e sa fi "dragut"? Ce provocare
gaseste o femeie la un tip "dragut"? Unde e stralucirea in
a fi "dragut"?

Exact. Nu exista asa ceva.

Deci, in consecinta: Fi dragut dar joaca dupa regulile
tale. Si combina un comportament de barbat de treba cu un stil
de a comunica tupeist si haios.

Mult Succes!

Al tau prieten,
Ovi
seductie.com

No comments:

Post a Comment