Iata cu ce probleme se confrunta altii!

Iata cu ce probleme se confrunta altii!



Salut !

In scrisoarea de azi am selectat cateva intrebari pe care
le-am primit in aceasta saptamana de la cei care citesc
aceste scrisori. Am incercat sa gasesc o rezolvare sau, ma rog,
am scris cam ce as face eu in situatiile respective.
Sunt convins ca aceste scrisori vor fi destul de educative
pentru tine .

Asadar, sa-i dam bataie... :)

Salut Ovi
Merci..pt. sfaturi... dar crede-ma orice om simtit si care
vine dintr-o familie care se respecta ar trebui sa stie ca
apa nu e asa de scumpa..deci.... :Ppp
A....o faza dura de tot... am observat ca unele tipe prefera
"barbatii" seriosi... in special cele care vor o relatie de
durata... iar cele care vor doar distractie... trag mai mult
la barbatii "glumetzi"...dar mi se pare ca stiai acest mic
artificiu... daca nu sunt bucuros ca ti-l dezvalui... :))...
Apropo de cand sunt mai serios parca trag mai multe fete la
mine... nu stiu de ce... dar asta e... incep sa ma obisnuiesc...
Ne mai auzim noi....merci pt sfaturi... ::))) dar oricum
ceva nou nu ar strica...(cum sa faci o femeie care iti da
liber sa moara dupa tine... un fel de a-i face in ciuda... sau
ceva de genu asta... vreau sa exasperez pe cineva)... Merci... Pa

Sedon the love'boy!!!

====== Comentariile mele ========
Problema cu emailul trecut a fost ca multi au reactionat
"negativ" si l-au luat ca pe o ofensa. Gresit... era un semnal
de alarma pentru cei care aveau nevoie de asa ceva. :)
Acum, in ceea ce priveste problema pusa de tine in discutie,
e ideal sa apelezi la dorinta femeilor de a avea tot ceea ce vad
la alte femei. Adica, cel mai bine e sa incepi sa iesi cu alte
femei si sa te asiguri ca respectiva te vede impreuna cu acestea.
Daca nu, cel putin, asigura-te ca afla de acest lucru.
Oricum, sincer, nu incurajez o astfel de tactica, decat daca
vrei sa fi cu aceasta femeie si nu pentru ca vrei sa o pedepsesti.
Razbunarea mi se pare un lucru destul de copilaresc.
===================================

Salut Ovi
Era iarna, in decembrie 2001. Eram la Timisoara, eu fiind
student. Intr-o seara de duminica, un prieten vine la mine si
imi spune sa mergem la discoteca. Era in ultima saptamana de
cursuri si zic... ce naiba, hai sa mergem, poate agatam ceva.
Zis si facut, am mers la disco. In acea seara era Seara
Timisoreana, cu multa bere, femei, distractie. Pusesem
ochii pe o tipa si zic hai sa ma bag cu ea in vorba. Si
numai ca vine "trenuletul" La Cucaracha. Eu, vrand sa ma bag
in spatele ei, o prietena de-a ei imi face observatie ca ma
bagasem in fata ei. Ea era prinsa de tipa pe care pusesem
ochii. Am dansat noi ce-am dansat si se termina trenuletul.
Urmeaza bataia cu confetti. Deoarece schimbasem doua vorbe
cu tipa care ma bagasem in fata ei incep sa arunc cu confetti
in ea. Arunca si ea in mine. OK. Baga un blues in disco, un
blues dupa mult timp. O invit la dans. Tipa accepta si dansez
cu ea poate cel mai frumos blues din viata mea. Se misca
foarte senzual, ma facea sa ma cutremur tot. Nu mai simtisem
asa ceva inainte. Melodia era "Gaseste-mi un loc in inima ta"
- Stefan Banica. La un moment dat MC-ul spune sa ne sarutam
partenerele iar eu nici ca am mai asteptat. A fost foarte
surprinsa. Insa nici nu m-a palmuit. Am mai dansat cu ea
cateva melodii latino minti> dupa care se organizeaza un concurs de probat o rochie.
I-am zis sa concureze si ea dar n-a vrut. In mod sigur ar fi
castigat concursul. Pe la ora 2 noaptea a plecat, dar nu
inainte sa ii cer numarul de telefon.
Ziua urmatoare era ultima zi in care mai puteam sa dau
telefon de pe mobilul meu, asa ca am avut noroc. Am sunat-o
luni si i-am zis sa ne intalnim. A acceptat propunerea mea.
Seara la ora 8 ne-am intalnim in Il Cafe in Complexul
Studentesc. Am stat de vorba pana pe la ora 12 noaptea. Asa
de deschis vorbeam unul cu altul, parca ne stiam de cand
lumea si aveam incredere maxima unul in altul. Noaptea cand
am plecat m-am oferit sa o conduc la ea in camin. Odata
ajunsi la ea in camera imi spune daca nu pot sa stau cateva
minute sa ma incalzesc. Mi-a facut un ceai. In noaptea aceea
a inghetat Bega. Va dati seama ce frig a fost... Colegele ei
de camera dormeau. Cum sorbeam amandoi din ceai si vorbeam
intind capul spre ea si o sarut. Am uitat sa va spun un lucru.
Ea avea prieten de 3 ani si trebuiau sa se casatoreasca. A
fost o noapte ca-n povesti. N-am facut dragoste, dar a fost
superb. In ziua urmatoare am venit din nou la ea. In acea noapte
aproape ca am facut dragoste, asa a fost sentimentul. A venit
vacanta de iarna si am plecat acasa. Ne-am sunat in timpul
vacantei. Stateam cu orele la telefon. Eu sunt din Severin iar
ea din Caransebes. Mi s-a umflat nota de plata la telefon...
Intre timp prietenul ei a aflat de legatura noastra iar ea
a vrut sa ne despartim. Am convins-o sa ne intalnim si dupa
vacanta. Cum am venit din vacanta, in noaptea urmatoare am
facut dragoste. A fost ceva magic.
Si in prezent sunt cu ea. Pe fostul prieten l-a parasit
de Ziua Indragostitilor.
O consider o cucerire deoarece ea era virgina pana sa ma
intalneasca pe mine.
Ceau. Florin.

=========Comentariile mele=========
Situatia ta e una ca in filme. Tu o placi pe ea, ea te
gaseste interesant si accepta avansurile tale. Probabil ca
singurele elemente de seductie din scrisoarea ta au fost
dansul si acel sarut la indemnul MC-ului din discoteca.
In rest, nu pot sa imi dau seama din emailul tau cu ce
ai mai vrajit-o.
Spuneai ca a fost virgina pana sa te intalneasca, si
avea un prieten de trei ani? Prietenul ei ar trebui sa
afle de www.seductie.com :)
====================================

Sal!
Imi pare rau ca nu scriu mai des dar sunt un tip ocupat
si trec pe la internet cand pot.
Succes la femei? Tot timpul ai daca stii sa te porti, sa
fii tupeist, sa nu faci greseli fatale. Ce faci insa cand
iubesti o fata si ea moare? Mai ales atunci cand aveti
planuri impreuna.
Mie mi s-a intamplat.am reusit sa trec peste si am avut ceva
aventuri ca cea povestita in scrisoare.
Uite alta: eram la o bere cu amicii si la un moment dat apar
doua gagici traznet. Erau doua frumuseti de sa le tii in
colivie. Se aseaza intr-un loc mai retras si comanda ceva.
Prietenii sunt cu limbile scoase dar nici unul nu are curaj
sa faca ceva. Cinci minute am avut subiect de discutie. Stii
cum zice vulpea cand nu ajunge la struguri 'sunt acrii'. Asa
si ei. Ca sunt curve si alte treburi de genul asta.
Dupa cinci minute unul imi zice ca nu am curaj sa ma duc sa
le abordez. In momentul ala ma ridic si ma duc direct la ele
si le spun cinstit 'buna! Eu sunt Iulian si sunt aici pentru
ca asa au vrut prietenii mei. Sunteti dragute sa ma acceptati
la masa voastra?' s-au privit incurcate si mi-au raspuns:
esti bine venit dar sa nu fii nesimtit ca ne chemam prietenii.
Si pentru ca am vazut ca se cam uitau urat la masa de la care
tocmai ma ridicasem (cea a prietenilor mei) am incercat sa fac
un pic de conversatie din asta. Adica am inceput sa le spun cum
sunt baietii cand sunt impreuna. Bineinteles imi criticam
prietenii si pe noi 'baietii' in general,mai ales cand urca
alcoolul la cap. De aici incet,incet atmosfera s-a destins si am
intrat si in alte subiecte.a venit si momentul in care s-a ajuns
la prieteni. Eu le-am povestit trista intamplare cu prietena
care a murit si faptul ca atunci eram singur. Una dintre ele a
incercat sa ma consoleze.
I-am taiat-o scurt:'daca vrei sa ma ajuti fii langa mine mai
mult timp'
'cum sa fiu langa tine?' a venit raspunsul.
'Simplu' i-am raspuns.'in timpul zilei la cand sunt liber sa ne
relaxam impreuna si seara in pat'.
'Nu ti se pare ca esti cam rapid?'m-a intrebat cealalta.
'Traim in secolul vitezei' a fost raspunsul.a strambat un pic
din nas si nu a mai zis nimic. M-am intors catre tinta mea si am
spus:'nu mi-ai raspuns. vrei sa incerci?'.
A rosit si mi-a zis ca nu stie.
'Dar cand vei stii?' am zis.
'Maine sau poate poimaine?'
'Atunci da-mi numarul tau de telefon sa te intreb si maine, si
poimaine'.
Nu ma asteptam dar mi l-a dat. De a doua zi am trecut la atac cu
flori si cu alte mici atentii, cu si mai mult tupeu si am reusit.
Prietenii mei au incercat sa ma faca sa renunt cu tot felul de
remarci si de cuvinte dar le-am taiat-o scurt si am continuat.
A doua zi mi-au spus ca ei nu erau in stare sa faca ce am facut
eu. 'Nu faceti si nu veti avea succes' am zis.
Data viitoare alte intamplari.
Te salut
Iulian

========Comentariile mele==========
Felicitari Iulian!
Se pare ca nu sunt chiar atat de acrii strugurii. :)
Oricum, te felicit pentru "actiune" si trebuie sa admit
ca ai dreptate in ceea ce priveste femeile.
Dupa cum vezi, e bine sa fi direct. Un prieten mi-a
spus odata ca o femeie iarta un barbat care a "incercat
ceva" si ea nu il dorea insa nu il iarta niciodata pe
unul de care ii place si care nu "incearca" nimic.
Inca ceva: In viata trebuie sa fii foarte atent cu
prietenii. Majoritatea au tendinta sa te traga in jos.
Daca ai asemenea prieteni, scapa de ei cat mai repede.
Ai sa vezi cum viata ta se va schimba.
=====================================

Degeaba Ovi, degeaba arat bine, degeaba miros bine,
degeaba sunt curat si ingrijit. totul e degeaba cu
femeile astea. Pot sa fac si 5 dusuri pe zi, pot sa
comand si 5kg de feromoni daca n-am si eu putin tupeu
si putina incredere in mine sunt o cauza pierduta.
ASTA E!
Cezar

======= Comentariile mele ===========
O cauza e pierduta doar atunci cand mori. Pana atunci
mai exista o speranta.Daca vrei sa iti recastigi
increderea in tine, iti recomand sa incepi sa faci mici
schimbari la tine. O freza noua, alinta-te cu un masaj,
innoieste-ti garderoba (e destul de usor pe perioada
verii deoarece tricourile sunt mai ieftine :)) etc.
Ideea e sa faci astfel incat sa te simti tu bine in
corpul tau. Daca e nevoie poti incepe sa mergi la o sala
de fitness. Ai sa vezi ca nimic nu se compara cu senzatia
pe care o simti dupa doua ore de "tras de fiare" urmate
de un dus suedez. Eu am ajuns dependent de aceasta
senzatie :)
Oricum, eu iti recomand sa citesti cartea Secretele
Seductiei de pe site si ai sa gasesti acolo cateva metode
de a-ti redobandi increderea in tine.
Succes
=====================================


Ovi, mi s-a intamplat si mie sa pierd o fata pentru ca nu
am facut ceea ce trebuia la momentul potrivit.

Nu ma refer la momentul cand ii cer nr de telefon, ca
tipul din exemplul tau, ci la momentul cand trebuie sa o
sarut, adica atunci cand o duc seara acasa.

Probabil ca fiecare tipa se astepta sa fie sarutata in
scara blocului seara cand o duci acasa .Eu am tendinta
sa ezit si pana la urma nu o mai fac. O duc acasa cu
taxiul si la plecare o sarut pe obraz si plec. Patetic!

Cu toate ca imi dau seama de lucrul asta de fiecare data
ezitarea ma face sa renunt de cele mai multe ori.

Stiu, de asemenea ca sunt anumite lucruri pe care le
faci pt ca o fata sa inteleaga ca vrei sa fii cu ea.

Primul lucru de acest fel este acel sarut de care vorbeam.
Daca nu o sarut ea va intelege ca vreau doar sa fim buni
prieteni si atat.

Realizand ca sarutul este inceputul unei relatii, m-am
gandit daca nu mai exista si o alta cale de a-I spune ca
vrei sa fiti impreuna. De exemplu sa discuti cu ea in
timpul unei intalniri despre asta. Desi nu prea stiu cum as
putea sa incep aceasta dsicutie, ma intreb daca ar avea
acelasi efect ca si sarutul.

Pe de o parte in timpul unei discutii ea ar putea sa isi
exprime mult mai bine punctul de vedere (la sarut daca vrea
atunci ai unda verde pe mai tarziu, daca nu - nu).Cu toate
astea intr-o discutie nu mai e nimic pasional si piere tot
farmecul.

Spune-mi si tu ce parere ai despre asta?
Pa, Silviu.

======== Comentariile mele ===========
Adevarul e ca acel sarut e foarte important. Si asa cum
ai intuit, vorbele nu fac decat sa strice. O femeie una spune
si altceva vrea sa faca!
Oricum, un sarut pe obraz e mai bun decat nici un fel de
sarut. :)
Ca sa nu mai fi speriat de acel prim sarut, eu iti recomand
sa o testezi inainte de sarut. Ce poti face e sa te apleci
incet spre ea. Daca vezi ca ochii i se inchid sau isi umezeste
buzele, "go for the kill!" altfel intreab-o: "Mi se pare mie
sau ai mancat ceapa in seara asta?" ;)
Succes
=====================================


Daca ai si tu astfel de probleme, astept cu mult drag
scrisoarea ta, insa datorita faptului ca primesc foarte
multe scrisori, nu pot sa promit ca voi raspunde tuturor.
La unele din ele le voi raspunde personal, altora le voi
raspunde prin acest email saptamanal.
Oricum e de preferat ca scrisorile pe care mi le trimiti
sa fie cat de scurte si totusi explicite. Asadar ,
FI CAT MAI CONCIS! Si inca ceva, daca vrei sa impartasesti
un succes cu mine trece in Titlu: "SUCCES" (astea sunt primele
scrisori pe care le citesc) :)



Succes in continuare,
Al tau prieten,
Ovi
seductie.com

No comments:

Post a Comment