Cum iti poti da seama daca e pregatita pentru sarut?

Cum iti poti da seama daca e pregatita pentru sarut?

Date: Sat, 27 Jul 2002 01:03:15 +0300 (EEST)

Salut !

Pentru ca suntem in plin sezon prefer sa
ies la agatat decat sa stau sa scriu emailuri.
Dar pentru ca nu vreau sa intrerup traditia,
pana la sfarsitul verii am sa scriu saptamanal
cate o scrisoare insa nu va fi la fel de lunga
precum cele cu care te-am obisnuit. :)
Si inca ceva, daca ai primit acest email de
doua ori, imi cer scuze, a fost o mica problema
tehnica.

- Iti multumesc pentru intelegere!

Ovi

-----------------------------------------------

Era o vreme cand nu aveam nici cea mai vaga
idee daca o femeie vrea sa o sarut sau nu.

Ma trezeam de multe ori stand in fata ei,
gandindu-ma cat de mult as vrea sa o sarut si
neavand nici cea mai vaga idee despre ce as
putea face. Acest lucru, de multe ori ma facea
sa ajung acasa nesarutat si de cele mai multe
ori imi distrugea orice sansa de a mai saruta
vreodata acea femeie.

Iata ce fac acum :

Dupa ce vorbesc cu o femeie si vreau sa imi
dau seama daca e pregatita pentru sarut, ma
apropii de ea si ii ating usor parul in timp ce
vorbim. E de ajuns un comentariu de genul
"Parul tau e atat de moale" si o mangaiere
fina.

Daca zambeste si ii place, ii mangai din
nou parul, dar de aceasta data imi plimb
privirea de la buzele la ochii ei si inapoi
de cateva ori. Daca ma lasa sa ii mangai parul
in continuare, stiu ca asteapta sa o sarut.

Intradevar, folosind acest test, i-am facut
cateva complimente, dar fiind foarte subtil
nu ii ofer nici o ocazie sa obiecteze sau sa
reactioneze in mod negativ.


Acum, ai o metoda de a afla daca
femeia cu care esti isi doreste sa o saruti
astfel nu vei mai avea de-a face cu teama
de refuz - in plus, poti afla in mai putin
de 5 minute ceva ce inainte iti lua ore,
poate chiar zile, sa te convingi.




Succes in continuare,
Al tau prieten,
Ovi
seductie.com

No comments:

Post a Comment