Cum agati o fata pe internet?

Cum agati o fata pe internet?


Salut ,

Azi am sa iti spun cateva metode si reguli pe care trebuie
sa le respecti
pentru a fi sigur de reusita unei cuceriri pe Internet!

M-au determinat sa fac acest lucru nenumaratele scrisori pe
care le-am
primit de la barbati ce au de-a face foarte mult cu
Internetul, acesta
reprezentand pentru ei locul lor de munca, si nu in ultimul
rand urmatoarele
doua scrisori pe care Joky si Personalul mi le-au trimis de
curand.

Am sa incep prin a publica aceaste scrisori in intregime, nu
inainte de
a-i invita pe Joky si pe Personalul sa ma contacteze pentru
a-si primi
fiola de Love Drops pe care veti vedea ca le merita.

Urmeaza scrisorile...

***************
Salut, Ovi!

Nu stiu cat de scurt pot fi, dar stiu ca s-ar putea sa
merite sa citesti mailul
meu pana la capat.

Primesc de ceva timp sfaturi de la tine si vreau sa spun
ca-mi plac foarte tare
ideile tale. Unele chiar le-am pus in practica, iar
schimbarile n-au ezitat sa
apara. :))

Ultimul mail primit m-a determinat sa-ti scriu si eu despre
unele tactici pe
care eu le folosesc cu rezultate semnificative.

Ai amintit tu de internet. mai precis de chat. Ei bine vreau
sa spun ca am o
deosebita placere sa intru pe chat si sa agatz gagici.

La inceput a fost problema pt. ca majoritatea tipelor care
intra pe chat nu se
gandesc sa-si gaseasca o relatie ci intra pt. amuzament, pt.
a face misto, pt.
a se distra pe seama replicilor stupide si lingusitoare ale
celor ce incearca
sa le agatze, iar eu eram unul dintre acestia.

Mi-am dar seama de asta cand am intrat de cateva ori cu nick
de fata si-am
vazut cat de penibili erau cei ce intrau sa vb cu mine. :))
si inca ceva
important: cand am intrat ca fata au fost MULTI baietii
ce-au incercat sa
vorbeasca cu mine! Gandeste-te ca ele sunt foarte cautate.
asa ca le e
foarte usor sa le dea cu flit celor ce par neinteresanti, ba
kiar sa faca
misto de ei.

Folosind un program de genul mIRC si conectandu-ne la un
server putem intra pe
chat unde sunt foarte multe fete frumoase ce cauta sa se
distreze.

Iata cateva sfaturi de care trebuie sa se tina cont in
momentul in care se
intra in vorba cu o gagica pe chat:

1. Alege un nickname destept, deosebit, care sa starneasca
atentia.
eu folosesc nick-uri de genul "Increatul" sau "BlkOldSun".
Nick-urile pot fi la
fel de bine si haioase, de ex. "Jugulator". Oricum, chestia
e sa-ti folosesti
imaginatia pt. a obtine un nick cat mai interesant si care
sa te reprezinte cat
de cat... poti folosi acelasi mesaj de intro pt. toate
tipele folosind copy-
paste, insa ai grija sa-l mai schimbi de la o zi la alta pt.
ca sa nu nimeresti
tipe care au alt nick si cu care-ai mai vorbit si sa te
depisteze ca asa le iei
pe
toate si ca nu-i dacat o tactica.

2. Intra tare in ele si tachineaza-le, insa nu fii nesimtit
pt. ca s-ar putea
sa te plezneasca una-doua cu un 'ignore'. Fa-le sa-si spuna
"cine-i tipul asta
asa tupeist? Ia sa-l pun eu cu botul pe labe."

Foloseste expresii de intro de genul "buna! vorbim acum sau
n-o sa ne cunoastem
niciodata!", "Buna! vorbesti serios sau te dai in barci ca
restul fetelor de pe
canalul asta?
" Chestia asta le starneste senzatia ca ele
pot fi deosebite, ca
pot iesi din tipare... sunt replici testate si 2 din 3 fete
apelate astfel
raspund la sigur.

3. Apeleaza cat mai multe fete odata (e un avantaj daca
tastezi repede) de pe
canale diferite si incearca sa nu le incurci cand le
raspunzi. Cu timpul te vei
obisnui sa faci lucrul asta cu o mare rapiditate. Astfel
cresc sansele de a
gasi o fata pe gustul tau pentru ca exista foarte multe
"fenomene" pe chat.

4. Nu lasa impresia ca vrei sa le agatzi. Nu cere primul
asl-ul. Lasa-le pe
ele sa devina interesate si sa ti-l ceara, iar cand ti-l cer
e bine sa i-l
oferi pt. ca le da o doza de incredere. Majoritatea cand aud
de asl tasteaza
repede u1 (you first). Asta creaza deja o distanta intre
tine si cea cu care
vorbesti si e posibil kiar sa nu-ti mai raspunda de-aici
inainte.

5. Nu pune intrebari multe si nu te enerva cand nu-ti
raspunde prea repede.
Nu fi insistent si nu le presa sa-ti raspunda repede. O fata
are de obicei
o lista cam mare de baieti cu care vorbeste asa ca-i ia ceva
timp sa treaca
si sa le raspunda la toti, iar daca tasteaza si incet......
ai putea chiar
sa te lasi si tu asteptat, chestia asta ar pune-o putin pe
jar pt. ca o faci
sa-si spuna "asta de ce nu e interesat de mine ca toti
ceilalti? Ia sa-l
aranjez eu..." tipele care stau pe chat au o foarte mare
incredere in ele
pt. ca au de-a face cu multi baieti ce le fac doar
complimente multe si
banale. Vor fi mult mai interesate sa vorbeasca cu tipi care
ies din tiparul
acesta.

6. Fi spontan si vino tot timpul cu o gluma sau cu o
replica la care nu se
asteapta. Le mentii astfel atentia asupra ta si le faci
sa-ti raspunda mai
repede.

7. Cere si ofera fotografie. Te asiguri astfel ca n-ai de-a
face cu cine stie
ce grasana sau nasoala pt. ca si ele sunt tot fete .... :))

8. Nu ezita da dai cu flit unora care sunt nesimtite. In
cazul acestora ori
vor reveni cu scuze (daca au totusi putin bun simt), ori
dispar, in cazul
acesta nici nu merita sa te mai obosesti cautand-o pt. ca e
redusa mintal
tipa. Oricum, nu le jigni cand le spui "pa". fii diplomat
pt. ca
asta este
ceea ce le aduce inapoi.

9. Fa schimb de adrese de e-mail pt. ca e mai usor sa te
gaseasca asa atunci
cand nu esti online si are chef sa vorbeasca cu tine.

Tinand cand de toate acestea vei vedea cat de repede si cat
de sigur iti vor
raspunde fetele si mai ales cat de comunicative vor fi. Mai
mult, daca intri
regulat cu acelasi nick vei avea surpriza sa fi tu cel
apelat de tipele cu
care-
ai vorbit anterior.

Acuma nu cu toate tipele cu care am vorbit pe chat am legat
si
relatii,
insa vreau sa spun ca au fost destule cu care m-am intalnit
si m-am
simtit
excelent. Au fost aventuri de o zi pt. ca de cele mai multe
ori
nimeresti
pe cineva din alt oras cu care e greu sa te vezi des, insa
relatia se
poate mentine, iar de cate ori ai ocazia te poti vedea cu
tipa respectiva si
poti avea nopti interesante. In ceea ce ma priveste, cea mai
misto relatie pe
care-am avut-o a fost cu o tipa de pe chat. Inca mai tinem
legatura, iar de
cate ori avem ocazia ne intalnim (tipa are un apartament
nelocuit dar mobilat
in Bucuresti) si ne simtim excelent.
Avantajul mare este ca poti avea in acelasi timp mai multe
gagici fara ca sa
stie una de alta, iar riscul de te depista este minim.

Sper ca nu te-am plictisit, Ovi. Si sper ca ce ti-am trimis
eu sa-ti fie
de ajutor. Poate extragi ceva din cele scrise de mine, iar
daca nu astept
sfaturi mai bune. Sunt foarte deschis la orice. Eu am
prezentat doar medoda
care-a a mers la mine, nu pretind ca-i cea mai buna. :))))
Numai bine!
Joky

***************************

Salut Ovi,

Inainte de toate vreau sa te rog sa nu mai faci ceea ce
faci.
Exact! Pana in acest moment nu sunt prea multi barbati care
cunosc
aceste secrete, dar nu vreau sa am competitie. Vreau sa le
am eu
pe toate femeile! :P Cu alte cuvinte, tine-o tot asa!

Pentru inceput am sa impartasesc cu tine cateva dintre
succesele
mele. Am exersat aceasta atitudine (haios si cu tupeu) pe
net,
e usor si sunt o groaza de femei. O fac pe un site de
matrimoniale
pe care m-am inscris si unde am avut un profil nu prea
interesant.
Nu a dat nici un rezultat vreme de cateva saptamani.
Saptamana
trecuta, am avut ceva timp liber si m-am gandit sa il schimb
putin,
am pus si o fotografie si am transformat profilul intr-un
eseu de
coma... exact! Nu mai iau nimic in serios, tot ce fac e sa
tachinez
pe toata lumea. Acum am aproape 40 de raspunsuri pe zi.

Cautam femeile care aratau cel mai bine, si apoi le
criticam. De
exemplu, i-am trimis unei fete care e fotomodel un mesaj de
genul:
"O, tanara copila. Cred ca era mai bine daca nu iti afisai
fotografia.
Acum, ca toata lumea poate vedea cum areti, sunt sigur ca nu
primesti nici o scrisoare. Din fericire pentru tine, eu cred
ca
persoanele care nu arata atat de bine au un suflet frumos."
Intotdeauna primesc un raspuns la un asa email si
majoritatea
sunt mult mai bune decat ma asteptam.

Acum, intrebarea mea e urmatoarea: sunt foarte direct, dar
uneori
cam sar calul. Exista o anumita limita intre a tachina si a
fi
nesimtit?

Multumesc,
Personalul

**************************

Am vorbit cu multe femei care intra pe net si vreau sa va
spun ca
faceti exact ce trebuie! (de parca voi nu ati sti...)

Deci , daca vrei sa cunosti femei online, citeste din nou
aceste
scrisori, tipareste-le si lipeste-le de monitor.

In ceea ce priveste intebarea cu limita dintre a tachina si
a fi
nesimtit... e adevarat... unii barbati exagereaza si sunt
vazuti ca
nesiguri pe ei. Daca esti tupeist si cu umor, rezultatul
trebuie sa
fie un hohot de ras cel putin la unele afirmatii. Daca nu
rade deloc,
inseamna ca probabil esti nesimtit. Daca rade, te loveste
din cand in
cand, iti spune pe nume, etc. inseamna ca esti pe calea cea
buna.


Mult Succes!

Al tau prieten,
Ovi

seductie.com

No comments:

Post a Comment